Markething-heckaton: komunikujeme komunikaci

Během noci z 13. na 14. března dali studenti fakulty sociálních věd Karlovy univerzity hlavy dohromady a pod vedením marketingových odborníků tvořili nápady na kampaň o komunikaci.

V roce 2012 založila katedra MKPR FSV Karlovy univerzity iniciativu studentů, absolventů a přednášejících Marketking.cz Věnují se informovanosti v oboru.

V rámci jejich činnosti vznikl Heckaton - během jedné noci splnit zadání jako profík. Letošní ročník se rozhodli věnovat FUCK CANCER.

Večerní kreativní brief

K večeru se všichni účastníci sešli v budově Hollar a po úvodní přednášce studenti pěti týmu dostali brief s úkolme vytvořit kreativní řešení pro influencery, které jim pomůže upozornit mladé lidi, že rakovinu můžou dostat i oni.

Noční práce

Pod vedením mentorů Vladimíra Zikmunda a Mareka Uličného (Zaraguza), Dana Urbana a Dominika Bednáře (DFMG), Michala Bubeníčeka a Davida Bohma (Etnetera Group), Kateřiny Marešové a Petry Charvátové (AMI Digital) a Moniky Králové a Jiřího Štefeka (Peppermint Digital) se studenti vrhli na vypracování kampaně. Mentoři je sice po pár hodinách nechali pracovat samostatně, ale hlavy jely až do rána.

Dopolední prezentace

Po přesunu a snídani odevzaly týmy své prezentace a představily své nápady, aby mohla porota ve složení David Foldyna a Radim Kočiřík (Fuck Cancer), David Suda (WMC GREY), Jonáš Čumrik (odborník na influencer marketing a sociální sítě) a Jan Trpkoš (marketingový ředitel magazínu Czechmag).

Vítězné kampaně

Přestože, nebo právě protože každý tým přinesl uchvacující nápad, porota se usnesla, že vyhrávají dva týmy.

Tým složený z Adama Vechety, Matěje Málka, Matyáše Heczka, Michala Starého a Nikol Adamcové pod vedením Kateřiny Marešové a Petry Charvátové z AMI Digital přinesl koncept zapojení influencerů, fitness značek a guerrillového marketingu pro dosažení co největšího dopadu „Zvedání těžkých témat nemusí být složitější než zvednutí činky.“ se sloganem „Když máš nádor, six-pack je ti k ničemu.“

Druhý vítězný tým Elišky Línkové, Petry Bartošové, Terezie Chalupové, Veroniky Volfové a Jakuba Fraňo pod vedením Dana Urbana a Dominika Bednáře z DFMG představil koncept kampaně „Milion+ ti dělá mámu.“ inspirovaný rapperskou scénou ukazuje, že infulenceři mohou veřejnost učit, co se veřejnost nedozvěděla od rodičů.

Tento krásný projekt vznik za podpory Visibility, Merhautova pekařství, Kofoly, The Miners Coffee, Mixit, Wolt a Vinařství Chateau Valtice a pod záštitou Akademického senátu FSV UK a Institutu komunikačních studií a žurnalistiky.

Děkujeme!